vrijdag 6 augustus 2010

Ik hartje Leuvens Stiksel

Afgelopen dinsdag was het weer zover: het Leuvens Stiksel kwam samen. Een dag die in mijn agenda steeds in het rood is omcirkelt, want dat zou ik voor geen geld van de wereld willen missen.

Ik maakte weer belachelijk weinig, enkel een paspelband aan een Meninatasje zetten op 3,5 uur kan je niet echt hard labeur noemen.
Ik slaagde er wel in om twee naalden te breken op die 3,5 uur en ik begon aan een haarband, om dan te beseffen dat ik mijn Vlieseline vergeten was. Mijn autokoffer is steeds goed gevuld als ik naar het Stiksel ga, maar toch speel ik het klaar om steeds dingen te vergeten.

En toch was het weer een geweldige avond:
  • De stoffen, die op de uitstap werden gekocht, werden geknipt en verdeeld met haar en haar.
  • Zag dat er een nieuwe trend ontstond: breng eens een mama mee naar het Stiksel. Leuk om te zien dat iedereen zich onmiddellijk thuis voelt.
  • Kreeg een magneten olifant van Kathleen van Verbeelding. Een vroegtijdig verjaardagscadeautje!
  • Deed verschillende testen met magneten en hoop dat ik de juiste heb besteld.
  • Kreeg hopen stoffenrestjes van Miss Patee, Vixi en Lila voor mijn speldjesverslaving.
  • Zag een schattige walvis geboren worden.
  • Mijn oudste zoon kreeg twee t-shirts designed by Kathleen van Verbeelding.
  • Zag dat een toffe nieuwelinge er wel in slagen om iets af te werken. Zo een schattig zonnehoedje!
  • Vind dat de volgende uitstap naar deze winkel moet zijn. Geen idee of ze ook zo een geweldige keuze aan stoffen hebben als Le Chien Vert, voor de naam zouden we enkel al moeten gaan!

7 opmerkingen:

  1. Ik hartje het ook :-)! En waaw, wat heeft Kathleen weer zo een prachtige t-shirts gemaakt, die zou zo een kledingslijn kunnen opstarten!
    En hoe grappig, een winkel uit wetteren die uit Leuven heet :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je nog restjes gebruiken? Ik heb er hier al nieuwe liggen... En ivm de haarband : groen zou wel het meeste succes hebben. Die stoffenwinkel staat trouwens ook op het stoffenspektakel !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga het stoffen alfabet maken, zoals in de banner hierboven ;-), dus ik kan ook wel wat restjes gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was precies weer erg gezellig ........ als ik nu ook eens durfde dan kon ik het zelf zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kieke, had dat dan gezegd, ik had vlieseline bij!
    En je moet eens naar Berger gaan in Brussel, leg je dat wel uit. Lekker Marrokaans theehuisje in de buurt met de lekkerste muntthee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wahahaa... Ik zie net dat ik hier intussen al een eigen tag heb. Schitterend. Misschien moet ik gewoon zelf stoppen met bloggen en jou al mijn creaties laten showen. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o, wie wilt deze mama dan eens meenemen? Ben eigenlijk gewoon hartstikke jaloers op jullie clubje...

    BeantwoordenVerwijderen