woensdag 3 april 2013

Kir ♥ Jacob

Riet blogde haar exemplaar van ons duo-project al anderhalve maand geleden, maar ik bleef achter. Ik zou mijn traagheid kunnen wijten aan verschillende redenen:
  1. mijn versie met rits is veel moeilijker, dan haar elastieken exemplaar
  2. de benen van de zoon zijn bijna dubbel zo lang als die van haar dochter
  3. de zoektocht naar een bijpassende knop nam gigaveel tijd in beslag
  4. het Belgisch weer deed lastig en mijn fotografische skills laten in huis te wensen over
Maar dan zou ik liegen, want
  1. haar ritsuitleg in het zonen09-patroon maakt ritsen inzetten poepsimpel
  2. de lengte van broekspijpen is niet rechtevenredig met naaitijd
  3. de knoop schreeuwde mij bijna vanuit mijn persoonlijke voorraad toe dat hij geweldig bij het stofje past.
  4. Tegenwoordig fotografeer ik zelf niets meer, maar doe ik gewoon beroep op mijn vriendinnen amateur-fotografen
Dus hou ik het gewoon maar op slow blogging! Klinkt best hip, vind ik!

Patroon: Jacob, Zonen 09
Stof: Pauli
Knoop: privécollectie Mamasha, (een gekregen knoop gebruiken voor haar patroon: perfect match
Fotograaf van dienst: Riet 

21 opmerkingen:

  1. Slow blogging, klinkt inderdaad goed.
    Een perfecte Jacob, met een schoon poepke op de laatste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, echt mega knap en gelijk dat slow food ook zo hip is, vind ik slow bloggen idd ook best cool!!! Tis trouwens de kwaliteit die telt hé!
    gr
    an
    aka jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap! Hij staat je zoon geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lol, slow blogging. En gelukkig weet ik van wie dat armpje op de laatste foto is, want het lijkt zo of hij een vreemdsoortige uitgroei heeft links aan zijn buik. ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog altijd babysit dus? En niet zomaar één. Neenee, onze babysits hebben nooit zulke coole broeken aan!

      Verwijderen
  5. Ik zweer het u, ik heb die knoop bijna gebruikt op mijn laatste Jacob. Goeie keuze en een ontzettend mooi exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dees is wel een heel schoon exemplaar.
    super***

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je genomineerd voor een Liebster Award! Als je hem wil aanvaarden, dan kan je op mijn blog lezen wat de bedoeling is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Jacob! Je kunt er wat van.

    BeantwoordenVerwijderen